
امروز فهمیدم با هرکسی نباید دهن به دهن شم...خب این یه تجربه بود شاید بعدا به کارم بیاد.وقتی کسی رو میذاری رو شماره های مسدود گوشیت،باید بدونی که توهین به شعور خودته دهن به دهن شدن با همچین آدمی...نباید به پیامهای مسدود سر زد...چون اونا جاشون تو سطل زباله اس! تصمیم هایی گرفتم امروز که باید شروع به عمل کنم...فردا پاییز شروع میشه...از الان ۶۴ دقیقه فرصت هس تا پاییز...پاییز دوس داشتنی بیا و حالمو خوب کن:)...
ادامه مطلب
خیلی خسته کننده بود امروز ولی میشد تحمل کرد حتی نظر یه آدم که حس کرد خداس و درموردم قضاوت کرد.و هرچند نظرش رو حذف کردم اما به این باورم مطمئن تر شدم که وقتی مغز طرف مقابلم کوچیک باشه نباید توقع زیادی ازش داشته باشم.در مورد گناهام قضاوت نکنین وقتی نه منو میشناسین نه از دیروز و فردام خبر دارین....
ادامه مطلب