امروز خیلی خسته شدم...هی برو مسیر دانشگاه و برگرد بیمارستان...پاهام خیلی درد داره.عصر گرفتم خوابیدم وسطا از خواب بیدار میشدم و شیطون گولم میزد که گناه کنم.کم مونده بود...خدایا شکرت که جلومو گرفتی...۴روز کامل گذشت...