
امروز فهمیدم با هرکسی نباید دهن به دهن شم...خب این یه تجربه بود شاید بعدا به کارم بیاد.وقتی کسی رو میذاری رو شماره های مسدود گوشیت،باید بدونی که توهین به شعور خودته دهن به دهن شدن با همچین آدمی...نباید به پیامهای مسدود سر زد...چون اونا جاشون تو سطل زباله اس! تصمیم هایی گرفتم امروز که باید شروع به عمل کنم...فردا پاییز شروع میشه...از الان ۶۴ دقیقه فرصت هس تا پاییز...پاییز دوس داشتنی بیا و حالمو خوب کن:)...
ادامه مطلب
بعضی روزا که یه گناه رو انجام میدی ته اون روز میشه یه روز پرگناه.دیروز من نماز صبحم قضا شد و تا شب یه حس بد داشتم.حس میکردم فضولم و انقدر حرف زدم ک آخرش فک کردم همش گناه بوده و اگرم غیبت و گناه نبوده باشه مسلما لغو و بیهوده بوده.و آخرش کلی حرص و جوش خوردم و به این نتیجه رسیدم که روزی که خوب شروع نشه خوبم تموم نمیشه.پس باید خیلی رو نمازام دقت کنم.ولی شیطان برا گناه خاصم که دارم روش کار میکنم خیلی وسوسه ام کرد...خدایا اصلا تابلو هوامو داشتی تو این زمینه...اگه اینو بذارم کنار چی میشه...یه دنیای جدی...
ادامه مطلب