با خودم کلی کلنجار رفتم و سبک سنگین کردم.آیا باید بگم یا نوشتن پستامو متوقف کنم.منِ روسیاه باز گناه کردم.فقط تونستم ده روز دووم بیارم.به خودم بد کردم و عذاب وجدان رهام نمیکنه.باز باید از اول شروع کنم.restart...